Kisah Aku...sentiasa aku...

Kisah Aku...sentiasa aku...

Thursday, December 30, 2010

Siapa Saya?

Nama : Haniza Mohamed Hanippon


Tarikh Lahir : 13 April 1982


Bintang : Aries


Tempat Lahir : Hospital Besar Kuala Lumpur


Pendidikan : Sekolah Kebangsaan Selayang Jaya
                    Sekolah Menengah Kebangsaan Ideal Heights
                    Sekolah Menengah Vokasional (SRT) Setapak
                    Diploma Seni Persembahan a.k.a Fakulti Teknologi Kreatif dan Artistik, UiTM Sh Alam
                    Ijazah Sarjana Muda Mass Komunikasi dan Pengajian Media, UiTM Sh Alam


Minat : Masak, beli buku memasak tapi jarang-jarang cuba memasak (heheh...) tengok tv, dengar mp3, surfing, window shopping,paling best....TIDUR...hehehe...


Hmm..tak ada apa yang menarik pun saya nih...cuma kadang-kadang saya sedikit keliru dengan perjalanan hidup saya...kadang-kadang saya rasa sangat-sangat bersyukur tapi kadang-kadang saya rasa " mengapa aku macam ni?...kenapa aku macam tu?...kenapa hidup macam nih?...kenapa susah sangat?...."...


Yelah, itulah namanya kehidupan...nak wat camne...


Selama nih, aku suke pendam semua masalah aku...stress sangat-sangat sebab takde tempat nak mengadu (konon...)...


Aku nih nak kata ske 'surf' internet sangat tu tak lah tapi semenjak baca2 blog orang lain, cam seronok jek...aku rasa blog nih, antara medium yang pada aku baik untuk meluahkan perasaan....walaupun aku cuma meluahkan dalam alam maya tapi aku tahu, sedikit sebanyak masalah yang aku hadapi selama ini terlerai...lege skit...dan kalau ada yang baca blog aku nih...harap-harap dapat lah berikan sedikit pendapat...


Itu sahaja sedikit pengenalan daripada aku untuk hari ini...


Selamat....

No comments:

Post a Comment