Kisah Aku...sentiasa aku...

Kisah Aku...sentiasa aku...

Friday, December 31, 2010

Rock Kapak....?

Hei...Selamat Tahun Baru...


Hmm...mata nih...siang tadi bukan main mengantuk....malam nih, eloklah dia tak boleh lelap mata...adoi...nasib lah esok cuti sampai ahad...kalau tak, tak tahu lah camne...mesti mata bengkak...


Tapi kan sebab tak boleh tidur, aku bukak lah youtube...entah macam mana aku leh lak taip rock kapak kat search tuh, maka kuar lah macam-macam arits rock kapak dari tahun 1989 hinggalah tahun 90an...korang nak tengok tak antara kumpulan rock kapak yang aku search....jap ek...






Hah...amacam?...eh tapi kalau ada yang tak dapat nak bukak (mungkin sebab berat...sorry yek...)


best sebenarnya artis rock dulu-dulu nih...paling penting walaupun rupa dorang nan ado tapikan suara mereka memang mantap...susah nak dapat kat artis kita hari ini...tapi yelah, tak baik kita nak compare kan artis dulu dan artis sekarang sebab masing-masing ada kelebihan tersendiri...macam mana pun aku tetap nak tabik springgggg.....kat artis rock kapak...tahun akhir 80 an dan awal 90an...memang best...


so...ok lah korang, aku nak sambung menonton konsert-konsert artis rock kapak di youtube...Da...

No comments:

Post a Comment