Kisah Aku...sentiasa aku...

Kisah Aku...sentiasa aku...

Friday, December 31, 2010

Dalam Dilema...



Ku...Di...di dalam....di...lee...maa... yo... ( ingat tak lagu daripada kumpulan KRU - Dalam Dilema?)


Aku sebenarnya nak beli phone baru tapi masih konpius lagik...nak beli phone nih ke tak?...cuba korang tengok...ok tak?...


Tambah kapsyen

Pink?...






















Yang Hitam Ke?... 


ATAU...






Keliru kan?


Aku suke phone nih, cute sangat...daripada review yang aku baca punm spec dia memang best lah...aku pun bukan nak wat apa sangat...stakat leh phone, sms, email n facebokk..then, should be ok for me...aku nak yang canggih manggih sangat, aku bukan pandai sangat pun bab gadjet2 nih..,sebelum ni aku pakai Blackberry...tapi lama-lama macam bosan jek...yelah BB nih pada aku lebih sesuai utk bisnes (agaknya...tappi ramai jek yang tak bisnes guna...heheheh)


So, masih keliru....cuma phone nih cute sangatlah,,,screen kecik....macam tak puas jek nanti...ke aku amik jek x7?...alang-alang...tapi aku rasa...aku akan ikut kata hati lah kot, beli jek yang nih...tapi nak yang hitam ke yang pink?...


Sapa-sapa yang baca nih, leh lah bagi review ek..sebelum aku kuar gi beli kat kedai...hah, kedai mana yang korang suggest untuk aku beli phone nih?...


Beli ke tak beli?...hmmm...




Help Me Please...

No comments:

Post a Comment